Bosch SpeedStar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch SpeedStar op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

quelake 15-05-2009
Geschreven voor: Bosch SpeedStar

Ik raad iedereen af om deze vaatwasser te kopen die op zoek is naar een redelijk stil apparaat. Wat maakt dit ding een HERRIE zeg!! Ik schrok er echt van. Het apparaat maakt beduidend meer herrie dan de 12 jaar oude Siemens die we hebben weggedaan!!

AFRADER dus! Koop liever een Siemens, die heeft een vriend van me gekocht, met ook een geluidsnorm van 49db, en die is ontzettend veel stiller!

Tevens wil ik jullie waarschuwen voor eventuele aankopen die jullie bij Modern.nl gaan doen. Ik belde hen verontrust op na mijn bevindingen, maar kreeg te horen dat het apparaat niet geruild kon worden omdat het in gebruik genomen was. Ik had hem slechts 1x laten draaien, LEEG (volgens gebruiksaanwijzing). Quote van hun site: Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, bestaat de mogelijkheid het artikel te ruilen. Ze hebben het hier dus klaarblijkelijk alleen over de kleur?!